tiistai 9. lokakuuta 2012

Siltä varalta, että joku ei vielä ole huomannut...

...miten rakastunut olen pyöräilyyn. Verenmaku suussa ylös, ja refleksit valmiina jarruttamaan alamäessä. Sylettävän huonot tiet, tuplasti kovempi (vasta)tuuli kuin Oulussa, ja aina sataa. Ja minä vain nautin polkemisesta. Ja vieläpä erinomaisen mukavassa seurassa!

Lauantaina saimme aurinkoisen lenkkikelin Seatoniin. Muutama kuva, olkaa hyvä.




Mieletön auringonpaiste!
Lucy
 
Minä ja Lucy, ja mehän poljetaan siinä missä pojatkin!

kuva: Tom King
Kuva: Tom King
Kuva: Tom King / Koko tärähtäny sakki puolimatkan kahvitauolla

Yks luottokaveri petti (lukko sökönä yks päivä - liekö joku sitä vähän tarkastellut...), niin hommasit sitten vähän paremman kamppeen. Nyt on sitten tämä, ja toinen U-lukko turvaamassa Bianchini lepohetkiä yliopistolla. Pitäähän siitä pitää huolta, jonka pojat tituleerasivat poppoon makeimmaksi maantiepyöräksi.


Häneen luotan

Ja voivoi, kun mieleni niin tekisi lähteä kokeilemaan alamäkipyöräilyä! Huokaiskaa kuitenkin helpotuksesta - ei taida kovin helposti löytyä mulle sopivaa kampetta alle. Tuppaa olemaan melkosia pitkäkinttuja nuo meidän pojat.




Ja ai niin, mun elektroninen "luonnosvihko" kuviksen kurssille: http://ead251.blogspot.co.uk/

Päivitän sitä hi-taas-ti, muokkaan vanhoja tekstejä, kun tietoa löytyy lisää, työt edistyy jne., mutta ehkä siitä jonain päivänä on iloa tarkasteluun asti.

1 kommentti:

  1. Kiva on tämä blogisi! Maisemat näyttää huikeilta.. Kelpaa sun asua siellä.!

    VastaaPoista